Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
Marketingowe innowacje w sieci Kefirek 16.11.2011

Pobierz informację jako plik docx

Pobierz materiały graficzne w pliku zip (2 MB)

Marketingowe innowacje w sieci Kefirek

Małopolska sieć sklepów Kefirek uruchamia szereg działań dla wzrostu popularności marki i obrotów sklepów. Marketingowa ofensywa wykorzystuje nowoczesne narzędzia.

Gazetka nie tylko reklamowa

Przed świętami gotowe będzie pilotażowe wydanie nowej gazetki Kefirek. Będzie to nie tylko gazetka cenowa, ale przede wszystkim ciekawy i nowoczesny poradnik dla Klientów.

Zwykła gazetka żyje krótko – po przeglądnięciu wyrzucamy ją do kosza. Dlatego dajemy Klientowi dużą wartość dodaną – mówi Janusz Kot, dyrektor marketingu sieci Kefirek. Gazetka wydana na kredowym papierze pełna będzie materiałów lifestyle’owych, poradnikowych – np. jak oszczędzać energię i wiadomości lokalnych. Wśród nich przewijać się będzie gazetka cenowa i strony reklamowe.

Atutem gazetki jest też jej nakład – aż 107 tys., kolportowany we wszystkich sklepach, oraz do domów. Co ciekawe, cena udziału w gazetce wcale nie wzrosła. – Wyższy koszt kompensują dodatkowe powierzchnie reklamowe – wyjaśnia Janusz Kot. – Dlatego nasi dostawcy otrzymują o niebo lepszy instrument promocyjny, po starej cenie.

Sieć w sieci

Sieć Kefirek odświeżyła także swój wizerunek w Internecie. Nowy serwis www.kefirek.eu oferuje aktualne dane nt. wszystkich 65 sklepów i obowiązujących promocji, a także przepisy kulinarne przesłane przez Klientów, aktualne reklamy i pożyteczne informacje – także dla Franczyzobiorców.

Uzupełnieniem jest obecność na Facebooku strony www.facebook.com/sklepKefirek. Świeżo uruchomiony profil dopiero zdobywa fanów. Docelowo stanie się platformą do komunikacji aktualnej oferty, oraz do budowania lojalności Klientów.

Obydwie platformy są otwarte na współpracę dostawców. Partnerzy Kefirka mogą liczyć na własną podstroję w serwisie www.kefirek.eu oraz dyskretną promocję na Facebooku.

O Kefirku

Kefirek to najbardziej dynamiczna sieć spożywcza w Małopolsce. Obecnie liczy 65 sklepów. Od 1999 r. buduje markę na wysokiej jakości obsługi i wzorcowych stoiskach tradycyjnych. Obecnie skupia 24 sklepy własne i 41 franczyzowych. W roku 2011 sieć powiększyła się o 8 sklepów franczyzowych.